Servici d'Atenció i Informació a Pacients

El Servici d'Atenció i Informació a Pacient (SAIP) és la unitat funcional responsable d'atendre i informar els ciutadans que utilitzen el sistema sanitari públic i tramitar (entre altres comeses) els suggeriments, queixes o reclamacions que els usuaris pogueren realitzar
 

Centro Dirección Teléfono

SAIP Hospital General

Universitari de Castelló

Edifici Hospital General. Vestíbul principal

Av. Benicàssim, s/n (Castelló de la Plana 12004)

(De dilluns a divendres. Horari 09.00 - 14.00)

964 725 097

hgralcastellon_saip@gva.es

     

SAIP Atenció Primària

Departament Castelló

Edifici Hospital General. Vestíbul principal

Av. Benicàssim, s/n (Castelló de la Plana 12004)

(De dimarts a divendres. Horari 09.00 - 14.00)

964 725 098

aadep02_saip@gva.es

     
SAIP CEE Jaume I

C/ Trullols, 3 (Castellón de la Plana 12001)

(De dilluns a divendres. Horari 09.00 - 14.00)

964 399 485

cejaimeI_saip@gva.es

     
SAIP H. La Magdalena Ctra. Borriol, s/n (Castelló de la Plana 12005)

964 730 000

hlamagdalena_saip@gva.es

     
SAIP H. La Plana Ctra. Vila-real-Borriana, km 0,5 (Vila-real 12540)

964 399 902

hlaplana_saip@gva.es

     
SAIP H. Provincial de Castelló Av. Dr. Clará, 19 (Castelló de la Plana 12002)

964 354 396

saip@hospitalprovincial.es


 

En la imagen se ven a cuatro profesionales santarios responsables del Servicio de Atención e Información al Paciente del Hospital General Unviersitario de Castellón

 

Equip del SAIP de l'Hospital General Unviersitari de Castelló

 

En la imatge apareix l'equip d'assistència sanitària d'Atenció Primària del Departament de Salut de la Plana. Són dues dones.

 

Equip assistencial del SAIP d'Atenció Primària del Departament de Salut de la Plana

 

El Servei d'Atenció i Informació a l'Pacient (SAIP) és la unitat responsable d'informar i assessorar el pacient i als seus familiars sobre qualsevol dubte o problema que sorgeixi durant la seva estada al centre.
 
Així mateix s'encarrega d'atendre i tramitar el següent:
No oblidi que la seva col·laboració pot ajudar-nos a detectar i corregir les mancances i ineficiències de l'Hospital i per tant a millorar la qualitat assistencial que li estem oferint.

queixes, agraïments, suggerències

El SAIP es también el responsable de registrar y tramitar lo agradecimientos, quejas y sugerencias relacionadas con la actividad sanitaria  o el funcionamiento de instituciones sanitarias (hospitales, consultorios, centros de salud,  centros de especialidades, etc.).

 

Estos trámites se pueden realizar presencialmente, en las oficinas del SAIP que puede encontrar en esta página o de forma electrónica mediante certificado digital.

 

  • Presencialmente

Deberá rellenar y presentar el siguiente formulario, que puede descargarse AQUÍ o que le será facilitado en el centro sanitario