SAIP

El Servici d'Atenció i Informació a Pacient (SAIP) és la unitat funcional responsable d'atendre i informar els ciutadans que utilitzen el sistema sanitari públic i tramitar (entre altres comeses) els suggeriments, queixes o reclamacions que els usuaris pogueren realitzar

 

SAIP Hospital General Universitari de Castelló

Dirección:

​​​​​​Edifici Hospital General. Vestíbul principal

Av. Benicàssim, s/n (Castelló de la Plana 12004)

(De dilluns a divendres. Horari 09.00 - 14.00)

Teléfono: 964 725 097

Email: hgralcastellon_saip@gva.es

 

SAIP Atenció Primària Departament Castelló

Dirección:

Edifici Hospital General. Vestíbul principal

Av. Benicàssim, s/n (Castelló de la Plana 12004)

(De dimarts a divendres. Horari 09.00 - 14.00)

Teléfono: 964 725 098

Email: aadep02_saip@gva.es

 

SAIP CEE Jaume I

Dirección:

C/ Trullols, 3 (Castellón de la Plana 12001)

(De dilluns a divendres. Horari 09.00 - 14.00)

​​​​​Teléfono: 964 399 485

Email: cejaimeI_saip@gva.es

 

SAIP H. La Magdalena

Dirección: Ctra. Borriol, s/n (Castelló de la Plana 12005)

​​​​​​Teléfono: 964 730 000

Email: hlamagdalena_saip@gva.es

 

SAIP H. La Plana

Dirección: ​Ctra. Vila-real-Borriana, km 0,5 (Vila-real 12540)

Teléfono: 964 399 902

Email: hlaplana_saip@gva.es

 

SAIP H. Provincial de Castelló

Dirección: Av. Dr. Clará, 19 (Castelló de la Plana 12002)

​​​​​​Teléfono: 964 354 396

Email: saip@hospitalprovincial.es

 

Per a concertar cita prèvia SAIP per a atenció presencial, escriga un correu electrònic indicant el tipus de gestió que necessita a l'adreça:  hgralcastellon_saip@gva.es

 

 

El Servei d'Atenció i Informació a l'Pacient (SAIP) és la unitat responsable d'informar i assessorar el pacient i als seus familiars sobre qualsevol dubte o problema que sorgeixi durant la seva estada al centre.

Així mateix s'encarrega d'atendre i tramitar el següent:

No oblidi que la seva col·laboració pot ajudar-nos a detectar i corregir les mancances i ineficiències de l'Hospital i per tant a millorar la qualitat assistencial que li estem oferint.

queixes, agraïments, suggerències

El SAIP es también el responsable de registrar y tramitar lo agradecimientos, quejas y sugerencias relacionadas con la actividad sanitaria  o el funcionamiento de instituciones sanitarias (hospitales, consultorios, centros de salud,  centros de especialidades, etc.).

 

Estos trámites se pueden realizar presencialmente, en las oficinas del SAIP que puede encontrar en esta página o de forma electrónica mediante certificado digital.

 

  • Presencialmente

Deberá rellenar y presentar el siguiente formulario, que puede descargarse AQUÍ o que le será facilitado en el centro sanitario