SAIP

El Servici d'Atenció i Informació a Pacient (SAIP) és la unitat funcional responsable d'atendre i informar els ciutadans que utilitzen el sistema sanitari públic i tramitar (entre altres comeses) els suggeriments, queixes o reclamacions que els usuaris pogueren realitzar

 

SAIP Hospital General Universitari de Castelló

Dirección:

​​​​​​Edifici Hospital General. Vestíbul principal

Av. Benicàssim, s/n (Castelló de la Plana 12004)

(De dilluns a divendres. Horari 09.00 - 14.00)

Teléfono: 964 725 097

Email: hgralcastellon_saip@gva.es

 

SAIP Atenció Primària Departament Castelló

Dirección:

Edifici Hospital General. Vestíbul principal

Av. Benicàssim, s/n (Castelló de la Plana 12004)

(De dimarts a divendres. Horari 09.00 - 14.00)

Teléfono: 964 725 098

Email: aadep02_saip@gva.es

 

SAIP CEE Jaume I

Dirección:

C/ Trullols, 3 (Castellón de la Plana 12001)

(De dilluns a divendres. Horari 09.00 - 14.00)

​​​​​Teléfono: 964 399 485

Email: cejaimeI_saip@gva.es

 

SAIP H. La Magdalena

Dirección: Ctra. Borriol, s/n (Castelló de la Plana 12005)

​​​​​​Teléfono: 964 730 000

Email: hlamagdalena_saip@gva.es

 

SAIP H. La Plana

​​​​​​​Dirección: ​Ctra. Vila-real-Borriana, km 0,5 (Vila-real 12540)

Teléfono: 964 399 902

Email: hlaplana_saip@gva.es

 

SAIP H. Provincial de Castelló

​​​​​​​Dirección: Av. Dr. Clará, 19 (Castelló de la Plana 12002)

​​​​​​Teléfono: 964 354 396

Email: saip@hospitalprovincial.es

 

En la imagen se ven a cuatro profesionales santarios responsables del Servicio de Atención e Información al Paciente del Hospital General Unviersitario de Castellón

Equip del SAIP de l'Hospital General Unviersitari de Castelló

 

En la imatge apareix l'equip d'assistència sanitària d'Atenció Primària del Departament de Salut de la Plana. Són dues dones.

Equip assistencial del SAIP d'Atenció Primària del Departament de Salut de la Plana

 

El Servei d'Atenció i Informació a l'Pacient (SAIP) és la unitat responsable d'informar i assessorar el pacient i als seus familiars sobre qualsevol dubte o problema que sorgeixi durant la seva estada al centre.

Així mateix s'encarrega d'atendre i tramitar el següent:

No oblidi que la seva col·laboració pot ajudar-nos a detectar i corregir les mancances i ineficiències de l'Hospital i per tant a millorar la qualitat assistencial que li estem oferint.

queixes, agraïments, suggerències

El SAIP es también el responsable de registrar y tramitar lo agradecimientos, quejas y sugerencias relacionadas con la actividad sanitaria  o el funcionamiento de instituciones sanitarias (hospitales, consultorios, centros de salud,  centros de especialidades, etc.).

 

Estos trámites se pueden realizar presencialmente, en las oficinas del SAIP que puede encontrar en esta página o de forma electrónica mediante certificado digital.

 

  • Presencialmente

Deberá rellenar y presentar el siguiente formulario, que puede descargarse AQUÍ o que le será facilitado en el centro sanitario