El Servici d'Atenció i Informació a Pacient (SAIP) és la unitat funcional responsable d'atendre i informar els ciutadans que utilitzen el sistema sanitari públic i tramitar (entre altres comeses) els suggeriments, queixes o reclamacions que els usuaris pogueren realitzar
SAIP Hospital General Universitari de Castelló
Dirección:
Edifici Hospital General. Vestíbul principal
Av. Benicàssim, s/n (Castelló de la Plana 12004)
(De dilluns a divendres. Horari 09.00 - 14.00)
Teléfono: 964 725 097
Email: hgralcastellon_saip@gva.es
SAIP Atenció Primària Departament Castelló
Dirección:
Edifici Hospital General. Vestíbul principal
Av. Benicàssim, s/n (Castelló de la Plana 12004)
(De dimarts a divendres. Horari 09.00 - 14.00)
Teléfono: 964 725 098
Email: aadep02_saip@gva.es
SAIP CEE Jaume I
Dirección:
C/ Trullols, 3 (Castellón de la Plana 12001)
(De dilluns a divendres. Horari 09.00 - 14.00)
Teléfono: 964 399 485
Email: cejaimeI_saip@gva.es
SAIP H. La Magdalena
Dirección: Ctra. Borriol, s/n (Castelló de la Plana 12005)
Teléfono: 964 730 000
Email: hlamagdalena_saip@gva.es
SAIP H. La Plana
Dirección: Ctra. Vila-real-Borriana, km 0,5 (Vila-real 12540)
Teléfono: 964 399 902
Email: hlaplana_saip@gva.es
SAIP H. Provincial de Castelló
Dirección: Av. Dr. Clará, 19 (Castelló de la Plana 12002)
Teléfono: 964 354 396
Email: saip@hospitalprovincial.es
Equip del SAIP de l'Hospital General Unviersitari de Castelló
Equip assistencial del SAIP d'Atenció Primària del Departament de Salut de la Plana
El Servei d'Atenció i Informació a l'Pacient (SAIP) és la unitat responsable d'informar i assessorar el pacient i als seus familiars sobre qualsevol dubte o problema que sorgeixi durant la seva estada al centre.
Així mateix s'encarrega d'atendre i tramitar el següent:
- Agraïments
- Queixes
- Reclamacions Patrimonials
- Suggeriments
- Voluntats Anticipades
- Enquestes de satisfacció de l'SAIP
- Canvis d'Hospital / Especialistes
- Segona Opinió
- Tramitació de material ortopèdic
No oblidi que la seva col·laboració pot ajudar-nos a detectar i corregir les mancances i ineficiències de l'Hospital i per tant a millorar la qualitat assistencial que li estem oferint.
El SAIP es también el responsable de registrar y tramitar lo agradecimientos, quejas y sugerencias relacionadas con la actividad sanitaria o el funcionamiento de instituciones sanitarias (hospitales, consultorios, centros de salud, centros de especialidades, etc.).
Estos trámites se pueden realizar presencialmente, en las oficinas del SAIP que puede encontrar en esta página o de forma electrónica mediante certificado digital.
- Presencialmente
Deberá rellenar y presentar el siguiente formulario, que puede descargarse AQUÍ o que le será facilitado en el centro sanitario
- Electrónicamente (Deberá disponer de certificado digital o Cl@ve)
- Solicitud de hoja asistencial y/o información general del incidente de asistencia sanitaria prestada por el Servicio de Emergencias Sanitarias - certificado de asistencia
- Cumplimentación y presentación del Informe de Salud Escolar
- Solicitud de cambio de médico general, pediatra o centro sanitario
- Solicitud de cambio de facultativo especialista
- Solicitud de la segunda opinión médica en el ámbito del Sistema Sanitario Público Valenciano
Para solicitar otro tipo de documentación clínica visite la sección TRÁMITES ADMINISTRATIVOS